Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen aning. Jag väljer thornes därför att det är framställt på ett rent sätt, och garanterats att det bara innehåller vad det ska innehålla, och inga rester från tillverkning osv. Jag väljer tex bort Apotekets egna och läkemedelsföretags produkter mot hälsokost som ex holistic, thorne eller helhetshälsa (då menar jag vitamin/annat kosttillskott)Angående D-dropparna och magont, hur ska man veta om det är dem eller nåt annat som orsakar magknipet? Uteslutningsmetoden?
Även om det inte visar något, så häng inte upp dig på det. Det är väldigt vanligt att provet visar "fel", dvs provet kan inte se att man inte tål mjölk, men ändå kan man se att man/barnet mår mycket utan mjölkenSka bli intressant om blodprovet visar något eller inte..
Skulle bara vara skönt OM drt visar något, storasyster mår inte bra av mjölk och får exsem men visar inget på prov heller. @vilse visst var du allergisk? Hur liten var du när det upptäckes? Det var något test där dom skulle kolla olika delar av proteinet, jag vet inte exakt vad bara att testet var väldigt djupgåendeÄven om det inte visar något, så häng inte upp dig på det. Det är väldigt vanligt att provet visar "fel", dvs provet kan inte se att man inte tål mjölk, men ändå kan man se att man/barnet mår mycket utan mjölken
Aha så du har själv tagit bort, jag förstår! Jag lär fortsätta såhär även om provet inte visar något.Jag var 18 när jag tog bort laktosen, 23 när jag plockade bort även mjölkproteinet och 25 när jag tog bort gluten.
Sonen testade jag på mjölk när han var en 4-5 månader och fortfarande ammade (jag åt mjölk alltså), och även han visade tydliga tecken på att han inte tål det (diarré, magont, gnällig,mer exem).
Ingen av oss visar något varken på blodprov eller pricktest.
Gluten ska du inte ta bort innan utredning gjorts! Man ska nämligen äta "normalt " med gluten när de proverna tas.Aha så du har själv tagit bort, jag förstår! Jag lär fortsätta såhär även om provet inte visar något.
Skulle även jag vilja utesluta gluten, men drar mig eftersom det är ett stort stort steg
Grattis!Har endel att läsa ikapp här
Såg att det kommit fler bebisar under tiden dessutom! Grattis
Och 27/4 kom vår son, som måste vara typ ett av världens underverk
Hon är ju helt underbar!!!!!Fråga:
Inatt kom vi på att det är ganska trevligt att bara ligga i soffan i den stora amningskudden och glo omkring sig. L kan ligga där en bra stund och bara titta, fäkta med armarna och sparka med benen, ibland med napp och ibland utan. Jag tycker att det ska vara tråkigt, men hon verkar rätt nöjd, så jag antar att det är bara att låta henne hållas? Jag ser en blivande babygymälskare, men det är väl någon månad kvar innan det blir aktuellt?
Bild:
Vill ta bort gluten av hälsoskäl, inte allergi så undersökning är inte på tapeten ändåGluten ska du inte ta bort innan utredning gjorts! Man ska nämligen äta "normalt " med gluten när de proverna tas.
Jag har ett väldigt hårt och ömmande högerbröst. Ligger och läser på om olika bröstpumpar i väntan på att hon ska orka amma igen och lätta på trycket. De är ju hyfsat dyra, känns trist om man skulle köpa en modell som inte fungerar för en..
Jag har ett väldigt hårt och ömmande högerbröst. Ligger och läser på om olika bröstpumpar i väntan på att hon ska orka amma igen och lätta på trycket. De är ju hyfsat dyra, känns trist om man skulle köpa en modell som inte fungerar för en..
Är det bara vi som är dåliga föräldrar och typ alltid glömmer ge de där D-dropparna? Hon får dom när jag kommer ihåg men det kan gå flera dagar mellan. Samma med äldsta dottern, hon fick dom inte oftare än hon fick dom....