Även här kom bebis idag, Kom in till förlossningen 8, han var ute 13,04. 4015 g och 52 lång,
Grattis!!!
Kan inte va många kvar på listan nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Även här kom bebis idag, Kom in till förlossningen 8, han var ute 13,04. 4015 g och 52 lång,
Hur många dygn har ni förstföderskor stannat på bb? Här rekomenderar dom två dygn, men vi vill åka hem imorgon, efter en hel natt men eftersom hon föddes vid 03 i natt blir det ju nästan två nätter.
Hon har ammat 1,5 timme idag o gjort allt hon ska osv. Pga mina sprickningar kan jag knappt gå så är på rummet hela tiden, vore mkt skönare att vara hemma.
Aha! Inga problem från barnmorskorna, att dom velat behålla längre?Jag har varit hemma innan bebisarna har varit 24h gamla båda gångerna
Hur många dygn har ni förstföderskor stannat på bb? Här rekomenderar dom två dygn, men vi vill åka hem imorgon, efter en hel natt men eftersom hon föddes vid 03 i natt blir det ju nästan två nätter.
Hon har ammat 1,5 timme idag o gjort allt hon ska osv. Pga mina sprickningar kan jag knappt gå så är på rummet hela tiden, vore mkt skönare att vara hemma.
Stort stoet grattis finaste Tassen!Någon högre makt hörde mig och igår drog värkarna igång vid halv nio. Runt tre inatt åkte vi in till förlossningen och strax efter två i eftermiddag föddes vår lilla Lisbeth. Allt gick bra, berättar mer när vi kommer hem (kommer få stanna en natt på BB eftersom hon hade bajsat i fostervattnet).
Aha! Inga problem från barnmorskorna, att dom velat behålla längre?
Ja jösses, jag är verkligen inte designad för att sitta på sängen och amma hela dagen. Hon är gärna med sin pappa, eller ligger och sover själv för den delen, men just själva amningen är ju svår att dela. Och dessa stygn alltså, må de läka riktigt fort nu så jag iaf kan gå ut med vagnen!
Mitt landsting har också tidig hemgång. Vår son föddes kl 21.22 och vi åkte hem dagen efter ca kl 18. Vi skulle ha åkt hem omkring kl 15, men jag hade kateter som såklart skulle strula precis vid hemgång.Hur många dygn har ni förstföderskor stannat på bb? Här rekomenderar dom två dygn, men vi vill åka hem imorgon, efter en hel natt men eftersom hon föddes vid 03 i natt blir det ju nästan två nätter.
Förstår det! Speciellt när allt funkar braMitt landsting har också tidig hemgång. Vår son föddes kl 21.22 och vi åkte hem dagen efter ca kl 18. Vi skulle ha åkt hem omkring kl 15, men jag hade kateter som såklart skulle strula precis vid hemgång.
Var jätteskönt att komma hem!
Någon högre makt hörde mig och igår drog värkarna igång vid halv nio. Runt tre inatt åkte vi in till förlossningen och strax efter två i eftermiddag föddes vår lilla Lisbeth. Allt gick bra, berättar mer när vi kommer hem (kommer få stanna en natt på BB eftersom hon hade bajsat i fostervattnet).