Ni som har era bebisar på utsidan, hur lång tid tar det innan man kan återgå till ett någorlunda normalt vardagsliv utanför bebisbubblan? Förstår att det är individuellt men vill gärna ha något att se fram emot... Är så trött på att vara gravid och inte kunna göra en hel massa saker som jag tycker är roligt men jag inser ju att jag inte kan klämma ut bebis och direkt hoppa upp på en väntande häst, galoppera bort till tatueringsstudion och sen gå på konsert liksom.
Hur lång tid brukar det ta för amningen att komma igång helt? 3 veckor? Hur besvärligt är avslaget? Prasslar bindorna så folk tror att man har blöja (länge sen jag använde något annat än menskopp...)? VILL man ens göra något annat än att bebisgosa första tiden? Så många frågor, så få svar
Hur lång tid brukar det ta för amningen att komma igång helt? 3 veckor? Hur besvärligt är avslaget? Prasslar bindorna så folk tror att man har blöja (länge sen jag använde något annat än menskopp...)? VILL man ens göra något annat än att bebisgosa första tiden? Så många frågor, så få svar