Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska du ringa förlossningen själv? Trodde alltid att BM gjorde det. Skönt att få ett slutdatum. Det gjorde att jag kunde slappna av och de sista dagarna var inte så jobbiga .
Jag har köpt en tricot-slen och sen tänkte jag skaffa en Ergobaby när bebis blivit lite större. Hoppas att den ska gilla sjal/sele, med dottern fungerade det aldrig så bra men då hade jag bara babybjörn eller Mei Tai.Någon annan som använder sig av sjal eller sele?
MARS
2:a FengurLaugar, 2:a barnet. Emelie född 3/3 kl 23.13, 3020 gram och 49 cm.
11:e Girasol, 5:e barnet, flicka. Elvira föddes 19/1 kl 15.24, 2226 gram och 47 cm.
14:e Sined, 2:a barnet. Albin född 6/3 kl 22.47, 3535 gram och 50 cm.
16:e _saga_ 2:a barnet, flicka Elise född 17/3 kl 19:43, 3420 gram och 50 cm.
17:e Jast, 1:a barnet, pojke. Mats föddes 18/2 kl 21.00, 2865 gram och 48 cm.
17:e Rhinos, 1:a barnet, pojke. E född 2/4 kl 23.17, 3975 gram och 53 cm.
29:e Olina, 1:a barnet
31:e Vilse, 2:a barnet, flicka
APRIL
3:e carmarnic, 2:a barnet
5:e Lo_, 1:a barnet. Lo född 6/4 kl 07.06, 3220 g och 48 cm.
5:e Smulu 2:a barnet
5:e Glittra, 1:a barnet. Son född 7/4 kl 21.22, 3000 g och 51 cm.
8:e Tassetass, 1:a barnet
12:e Elisha, 1:a barnet, flicka
14:e Snowwhite, 1:a barnet, pojke
15:e Snna, 2:a barnet
16:e Melisen, 1:a barnet, flicka
20:e Comatose, 1:a barnet
26:e Gesska, 2:a barnet
27:e Jazzen, 1:a barnet
28:e Bambi, första barnen, tvillingflickor. L & J födda på morgonen 12/4. 2234 & 2415 g och 45 & 46 cm.
30:e Imogen, 1:a barnet. Son född 12/4 kl 00:07. 2460 g och 48 cm.
MAJ
5:e Magnum, 1:a barnet
17:e Lime, 1:a barnet
19:e Sinus, 1:a barnet
23:e Magzzan 2:a barnet, pojke
28:e Retro, 1:a barnet
29:e 1887, 1:a barnet
Våra älskade flickor kom igår morse och de mår bra Det blev akutsnitt pga havandeskapsförgiftning.
Jag har kollat på tricot slen, men läste just att den blir lite varm. Funderar på en sjal från KAM Care Design, enligt vad jag läst ska den vara lite svalare och ganska enkel att använda.Jag användar sjal. Har ett tricot-slen. Tog lite tid att lära sig att få på plats bebis, men när han är der somnar han direkt och det känns bra tycker jag. Men mitt sjal blir något varmt nu så jag skall nog hitta ett lite svalare. Väldig smidigt med sjal. Särskild om man bare skall uten snabb tur.
Jag har köpt en tricot slen men inser att den nog kommer bli rätt varm så vill jättegärna ha tips på smidiga svalare varianter om nån har koll. Har ingen erfarenhet alls av det där med sjal! Håller precis på att sätta mig in i djungeln av tygblöjor, puh!
Jag försöker sätta mig in i sjaldjungeln och beställde hem en Sino trikåsjal igår. Den är återkommande när folk vill ha tips på svala sjalar inför sommaren. Nu har jag ingen chans att prova den innan bebisen kommer, men fick ett mail förut om att den var skickad så kan klämma på den så länge
Ökar som sagt produktionen. Tar ett par dagar sen brukar de återgå till det normalaMin bebis har gått från att äta långdraget men i perfekta tretimmarsintervaller till att äta nonstop i timtal . Är det vanligt att de är supersnuttiga i perioder eller ska det vara såhär nu ?
Det är ju av förklarliga skäl väldigt många som vill träffa bebis, och det tycker iaf jag kan vara rätt jobbigt med väldigt lite sömn i bagaget och en känsla av att vilja ha henne för sig själv en stund till. Hur gör ni med besök såhär i början? Lo fyllde en vecka igår och har hittills haft fyra besök samt träffade några släktingar redan på BB.