Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att du är så positiv trots passerat bf!
Här hemma ammas, ammas och, wait for it, ammas det
Lillsmulan är en ganska nöjd individ, intresserad och tittar när hon är vaken... I någon minut,sen tuttas det igen
Var på återkoll idag, med pkuprov, hörseltest och läkarkoll. Allt ok!
själv mår jag utmärkt, inte ont eller öm någonstans, men däremot har jag ont i höfter och bakfogar... Bättre sent än aldrig?! Säkert hormonellt? Hade inte foglossning som gravid?
Isch, inte mjölkstockning eller problem med livmodern som orsakar febern hoppas jag? Hoppas det går över snabbt
Har ni köpt Andningslarm? Isåfall vilket?
Här är en till som inte är skitnöjd med situationen just nu
Har precis vuxit ur typ alla byxor jag har, de går inte upp över låren längre. Har hållit mig ganska bra tills nu i vecka 30 men nu får jag snart inte på mig mina mysbyxor heller längre. Vad tusan ska jag ha på mig de närmaste 2-3 månaderna? Jag som vill vara ute och plocka lite i trädgården har inget att ha på mig där.
Vill inte gå upp så här mycket i vikt men kan inte träna heller pga sammandragningar och foglossningar av typen "kniv i bäcken och röv". Sluta äta känns ju taskigt mot barnet (och omgivningen) men jag försöker tänka på vad jag stoppar i mig i alla fall. Hoppas väl att lite beror på väteskeansamlingar i kroppen och eftersom jag fick märken på handlederna av att stå på alla fyra på gravidyogan i går har jag nog en hel del vätska i mig.
Men jag får lite mer hopp när jag läser att några av er har börjat ploppa ut bebisar i alla fall! Även om jag är näst sist i listan med en hel dag till godo ...
H&M har ett par mammabyxor som jag har på mig nästan jämt, de sitter inte åt och är supersköna. Inte jättesnygga men man kan visa sig i del iaf De är svarta, tunna i mjukistyp men bred lite rynkig midja.
Angående kläder så har jag dels ett par gravidjeans från HM a'la 100 kr som jag numer rider i (och har till det mesta) eftersom ridbyxorna verkligen inte funkade längre, annars har jag köpt typ fem par termoleggings på Ica Maxi som jag glider runt i för jämnan. Hög midja och funkar bra med längre tröjor, klänning och kjol. Kostar inte mycket.
Jag provade dem men kände att då kan jag lika gärna ha mina svarta mysbyxor på mig.
Kunde heller inte förstå vad jag skulle ha till för att få det att se bra ut, det var nog inte min stil helt enkelt. Har sett andra människor gå i liknande byxor och sett bra ut! Tror också att den typen av byxor inte är så smickrande för min rumpstorlek och form, även innan jag blev gravid
Tidigare tyckte jag att de var för fula för att gå ut i, men allt blir relativt med tiden Jag är i v 33 med våra tvillingar och större än en fullgången enling så jag kan knappt ha någonting. Stora mysbyxor är ok. Råkade tvätta ovan nämnda H&M-byxor i 10 gr för varmt varpå de krympte så nu är de lite för korta. Matchas med stödstrumpor och valfri ovandel...