Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, jag förstår att det är engagemang och välvilja från familj och vänner som ligger bakom frågor som "Har du fött än?". Men seriöst... TROR DE PÅ FULLASTE ALLVAR ATT VI SKULLE FÅ BARN OCH INTE BERÄTTA DET!??!?!
MVH jävligt irriterad
Säg inget när det väl är klart som straff
Skulle för övrigt vilja lägga till frågor som "Hur mår magen?" till listan över saker som gör mig galen med att vara gravid. Magen är en del av MIG, frågan ska formuleras "Hur mår DU?". Nötter...
Usch jag tycker att den frågan är så obehaglig. Som om man vore en avelsko eller något En person som frågat så varje gång vi träffats, har tänkt fråga tillbaka men jag tycker det är så obehagligt varje gång hon frågar så jag klarar inte ens av att svara. Kanske ska börja fråga när bebis är ute för då lär hon ju inte fråga mig det :P
Stort stort grattis! Vilken liten pluttStrax efter midnatt föddes vår lille son! 2460 g tung och 48 cm lång ännu namnlös liten plutt är han!
Allting har gått jättebra och vi mår bra
Skulle för övrigt vilja lägga till frågor som "Hur mår magen?" till listan över saker som gör mig galen med att vara gravid. Magen är en del av MIG, frågan ska formuleras "Hur mår DU?". Nötter...
Stort stort grattis! Vilken liten plutt
Ja inte är han stor inte! Pyjamasen i stl 50 ser min sagt gigantisk ut
Haha så är det här också, hade med oss både stl 50 och 56 till BB. Hon drunknar i 50Ja inte är han stor inte! Pyjamasen i stl 50 ser min sagt gigantisk ut
Strax efter midnatt föddes vår lille son! 2460 g tung och 48 cm lång ännu namnlös liten plutt är han!
Jag vet att jag rätt ofta svarade ren rappakalja. Typ: Åh, tack för att du frågar, jag har varit förstoppad de senaste tre veckorna men i fredags så lyckades stolgången äntligen ordentligt och då blev rören igenokorkade så vi fick ringa rörmokaren, så för att undvika det käkar jag katrinplommon morgon, middag, kväll och nu har det blivit åt andra hållet - magen är jättesnabb och jag sitter på toa mest hela tiden
Direkt efter förlossningen, när de berättade att vår son vägde 3000 g och var 51 cm lång så var min första tanke att jag bara tagit med kläder i storlek 50 och att allt skulle vara för litet Det är det inte, så jag kan tänka mig hur mycket extra utrymme det finns för ert barnJa inte är han stor inte! Pyjamasen i stl 50 ser min sagt gigantisk ut
Direkt efter förlossningen, när de berättade att vår son vägde 3000 g och var 51 cm lång så var min första tanke att jag bara tagit med kläder i storlek 50 och att allt skulle vara för litet Det är det inte, så jag kan tänka mig hur mycket extra utrymme det finns för ert barn
Och massa grattis!
Vad härligt att höra att bebisen kommit och att ni mår bra!Strax efter midnatt föddes vår lille son! 2460 g tung och 48 cm lång ännu namnlös liten plutt är han!