Haha, oj, det var bra jobbat av henne .
Ja hon har ätit som en häst sen första stund Och jag har massa mat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, oj, det var bra jobbat av henne .
Ja hon heter Lo@Lo_ Heter hon Lo förresten? Jag har tänkt att det är du som är Lo Gillar namnet!
Ja hon heter Lo
Åh, verkligen jättefint namn .Ja hon heter Lo
När vi ändå pratar om känslor och oro. Fick frågan igår om jag fått någon tvåbarnschock eller hur jag upplevde att ha två stycken nu. Det har man alltid fått höra att det är STOR skillnad på en och två barn och jag har vart lite orolig för att det skulle bli jättejobbigt. Men än så länge är det inte så jobbigt som jag trodde. Hade vår äldsta vart yngre hade det nog vart annorlunda. Och visst, chocken kanske kommer senare Men just nu funkar allt bra och vi har två snälla och harmoniska barn.
Hur gammal är din äldsta? Jag tror att det kommer att bli rätt jobbigt här, storasyster kommer att vara 1 år och 9 månader. Pappa duger när jag inte är hemma men annars är det mamma som ska bära och vara med henne. Skönt i alla fall att det börjar bli varmt och det inte behövs så mycket ytterkläder längre.
11.37 idag kom här en bastant liten flicka 52 cm och 3930 g (jag som räknat med ett kg mindre )
@Olina hoppas det är färdigt för dig med!
Men attans!! Hoppas verkligen att bebisen vill ut inatt.Nej tyvärr inte. Vi åkte in inatt men då avtog värkarna så vi valde att åka hem igen. Sen fick jag en sovdos men kunde ändå inte sova så jag låg nog över 1 timme i badet på morgonkvisten. Sen har det molat på ordentligt men nu mellan 13-16 så har det varit ganska lugnt men tror det börjar ta i igen. Hoppas på bebis ikväll/natt.
Grattis @vilse
11.37 idag kom här en bastant liten flicka 52 cm och 3930 g (jag som räknat med ett kg mindre )
Grattis! Äntligen11.37 idag kom här en bastant liten flicka 52 cm och 3930 g (jag som räknat med ett kg mindre )
Ja det var väl jag och @glittra , båda uteSmulu skrev:Få se, det var två till utom mej som hade BF den 5:e. Har ni fått era bebisar ännu? Min klamrar sig fast fastän både storasyster, jag, pappan, barnmorskan, barnmorskestudenten och ett antal vänner berättat hen är så välkommen ut.