Suprise, ingen bebis här inatt heller
Men vilken stönbäbis du har
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Suprise, ingen bebis här inatt heller
Jag är faktiskt benägen att hålla medMen vilken stönbäbis du har
Hahaha, såg detta just nuMen vilken stönbäbis du har
Hahaha, såg detta just nu
Antar att det skulle vara störbebis, för det var så jag läste det
Magknip jo men visst... Bebis? Nä annan variant av magknip, järntabletterna fortsätter göra mig hård i magen.
2 dagar efter BF idag.
Väcker mig klockan 06 varje morgon gör hen också med rejäla utbrytningsbuffar. Hmm, undrar om hen inte förstått vilket håll hen ska ta sig ut åt? Fast hen ligger rätt och är fixerad så... Beeeeebiiiiis fortsätt neråt!!
Hur kommer ni med katter att göra med bebisen och spjälsängen? Jag har börjat bli väldigt fundersam på om risken faktiskt är ganska stor att vår lilla ligistkatt kommer gå och lägga sig på bebisen. Han har blivit mer och mer som ett plåster sista tiden och vill vara nära, helst på och tar inte ett nej utan är envis som synden.
Nu har vi inte bäddat klart spjälsängen än just för att vi inte vill vänja katterna vid att det är deras plats. Men hur gör man sen egentligen? Stängd sovrumsdörr nattetid visst, men annars? Har sett att det finns någon form av "kattnät" man kan ha på sängen, någon som har ett sådant eller en annan lösning?
Inget här heller med det var ju inte överraskande....Suprise, ingen bebis här inatt heller
Hur kommer ni med katter att göra med bebisen och spjälsängen? Jag har börjat bli väldigt fundersam på om risken faktiskt är ganska stor att vår lilla ligistkatt kommer gå och lägga sig på bebisen. Han har blivit mer och mer som ett plåster sista tiden och vill vara nära, helst på och tar inte ett nej utan är envis som synden.
Nu har vi inte bäddat klart spjälsängen än just för att vi inte vill vänja katterna vid att det är deras plats. Men hur gör man sen egentligen? Stängd sovrumsdörr nattetid visst, men annars? Har sett att det finns någon form av "kattnät" man kan ha på sängen, någon som har ett sådant eller en annan lösning?
Hur kommer ni med katter att göra med bebisen och spjälsängen?
Om det gör ont att amma? Så in i bängen. Om barnmorskor är stränga? Samma svar där
Om det gör ont att amma? Så in i bängen. Om barnmorskor är stränga? Samma svar där
Om det gör ont att amma? Så in i bängen.
Det gör jätteont! Fyra veckor tog det för mig innan jag fick en smärtfri amning.
Vill bara göra ett tillägg (kanske mest till andra än dig då ) att det är väldigt inviduellt hur det är att amma. Jag var öm lite första natten (innan mjölken runnit till), annars hade jag inte ont en enda gång under de 8 månader jag ammadeInte för att just den där aspekten överhuvudtaget påverkat mitt beslut att högst troligt inte amma, men det känns onekligen som en trevlig bonus att slippa ytterligare smärta (de fem månader med foglossningen från helvetet räcker för mig, tack).
Vill bara göra ett tillägg (kanske mest till andra än dig då ) att det är väldigt inviduellt hur det är att amma. Jag var öm lite första natten (innan mjölken runnit till), annars hade jag inte ont en enda gång under de 8 månader jag ammade