Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror vi är mer av ett aprilgäng
Tre! Här är listan .Verkar så! Är det två bäbisar som kommi i mars? Orkar inte leta efter listan
Mm.. Snart kommer du veta allt om dennes amning medNu vet jag precis hur min ena grannes två förlossningar gick till. Jag vill inte veta det. All denna öppenhet som bara handlar om att den andra personen ska få prata, för de få och mycket begränsade inlägg jag kom med var inte så intressanta utan var parenteser i hennes historia .
Tvivlar jag inte en sekund påMm.. Snart kommer du veta allt om dennes amning med
Jag tror vi är mer av ett aprilgäng
Nu vet jag precis hur min ena grannes två förlossningar gick till. Jag vill inte veta det. All denna öppenhet som bara handlar om att den andra personen ska få prata, för de få och mycket begränsade inlägg jag kom med var inte så intressanta utan var parenteser i hennes historia .
Ingen bebis här heller. Dock varit på akupunktur idag så jag är vid gott mod ändå
Fick även en hinnsvepning (bm var mer samarbetsvillig till att bryta rutinerna när där inte är en student som tittar på ), så får vi hoppas att den gör någon nytta.
(obs, äckelmagade läser inte vidare)
Hoppet börjar även stiga lite om att det kanske händer något nu snart, varit på toa och gjort nr 2 två gånger idag redan, men det är inte "magsjukekonsistens", utan helt normalt. Så förhoppningsvis är det kroppen som börjat rensa systemet
Börjar även bli mer slajmigt när jag torkar mig efter att ha kissat = livmodertappen ändrar sig/slemmar av sig.
Så får vi se, hoppat har ju höjts ett antal gånger redan bara för att bli nerslängt pladaskt igen
Ingen bebis här heller. Dock varit på akupunktur idag så jag är vid gott mod ändå
Fick även en hinnsvepning (bm var mer samarbetsvillig till att bryta rutinerna när där inte är en student som tittar på ), så får vi hoppas att den gör någon nytta.
(obs, äckelmagade läser inte vidare)
Hoppet börjar även stiga lite om att det kanske händer något nu snart, varit på toa och gjort nr 2 två gånger idag redan, men det är inte "magsjukekonsistens", utan helt normalt. Så förhoppningsvis är det kroppen som börjat rensa systemet
Börjar även bli mer slajmigt när jag torkar mig efter att ha kissat = livmodertappen ändrar sig/slemmar av sig.
Så får vi se, hoppat har ju höjts ett antal gånger redan bara för att bli nerslängt pladaskt igen