Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte här i varje fallOkej tre timmar kvar, några bebisar på g?
Attans. Men frånvaron av svar från övriga får mig att ana att jag hade rättInte här i varje fall
Någon bebis måste ju bara komma denna helgen, annars.. ja, annars känns det ju bara helfelAttans. Men frånvaron av svar från övriga får mig att ana att jag hade rätt
Ja alla kan ju inte komma till påsk hellerNågon bebis måste ju bara komma denna helgen, annars.. ja, annars känns det ju bara helfel
Ja alla kan ju inte komma till påsk heller
Ingen bebis här heller. Lite sammandragningar nu på kvällen men annars är läget lugnt.Okej tre timmar kvar, några bebisar på g?
Nej! urk! Krya på er!!fan fan fan, och dubbelfan! (ursäkta franskan)
Här får inte under några omständigheter komma någon bebis under de närmsta 1-2 dygnen!!! (det trodde ni aldrig ni skulle se mig skriva....)
Bf imorgon tisdag, och jocke var just uppe och kräkte. Magsjukan är här! 
Jag är dels vaccinerad och dels klarat mig de senaste två gångerna han drabbats, så för min del är jag inte jätteorolig. (även om jag kommer gå med illamående fram tills det att han är frisk ) men ja, en magsjuk gubbe är väl inte vad som stod på min önskelista just nu......
Igår kläckte min sambo ur sig "men förstår du inte att det blir jobbigt för mig när du är så gnällig?"... ungefär sen dess har jag inte orkat kommunicera med honom. Mitt gnäll bestod av att jag var orolig för att jag inte skulle orka styra med städningen hemma som vi hade bestämt och att det kanske fick bli så att han fick dammsuga själv så jag kunde ta resten när jag ändå inte jobbar på onsdag. Anledningen till att orken var slut var att jag sover otroligt dåligt just nu och vi hade redan varit iväg och storhandlat och jag hade lagat middag. Jag fattar inte riktigt vad det var i den informationen som kunde upplevas så gnällig, visst klart att jag sa ett par gånger igår att det är tråkigt och jobbigt att ha ont och inte kunna göra allt som jag skulle vilja göra. Känner mig som en liten barnunge som inte orkar ta tag i att prata med honom om det men det är ju inte direkt som att han har sagt nåt heller. Fy f*n så trött jag blir ibland....
och ursäkta för jättegnälligt inlägg om en sak som jag säkert egentligen inte ens borde hetsa upp mig över....
Säger som tassetass, tur din sambo inte bor ihop med mig....Igår kläckte min sambo ur sig "men förstår du inte att det blir jobbigt för mig när du är så gnällig?"... ungefär sen dess har jag inte orkat kommunicera med honom. Mitt gnäll bestod av att jag var orolig för att jag inte skulle orka styra med städningen hemma som vi hade bestämt och att det kanske fick bli så att han fick dammsuga själv så jag kunde ta resten när jag ändå inte jobbar på onsdag. Anledningen till att orken var slut var att jag sover otroligt dåligt just nu och vi hade redan varit iväg och storhandlat och jag hade lagat middag. Jag fattar inte riktigt vad det var i den informationen som kunde upplevas så gnällig, visst klart att jag sa ett par gånger igår att det är tråkigt och jobbigt att ha ont och inte kunna göra allt som jag skulle vilja göra. Känner mig som en liten barnunge som inte orkar ta tag i att prata med honom om det men det är ju inte direkt som att han har sagt nåt heller. Fy f*n så trött jag blir ibland....
och ursäkta för jättegnälligt inlägg om en sak som jag säkert egentligen inte ens borde hetsa upp mig över....
Fy för magsjuka så nära BF. Hoppas att han hinner friskna till innan bebis vill ut . Har du känt något mer?Gäller att skratta i åt det som är illa (magsjukan då). Fick just denna kommentaren på facebook:
"Är väl bara att ni är två som får knipa på vägen in. Gissar på rekordtid till sjukhuset "
Jag må vara lättroad, men jag skrattar fortfarande åt det, nu 5 minuter senare
För övrigt verkar det vara en lätt variant han fått, kräkt en gång till sen mitt inlägg inatt, och känner sig redan bättre (även om magen är lite orolig). Så till kvällen/natten tror jag nog han är redo att igen.
Så jag tar tillbaka allt jag sa om att mini inte får komma, måtte hon inte ha sett att jag skrev det