Sant! Än finns chansen! Och det snoddes ju en timme också så jag tycker det gäller fram till kl 01 ;-).
Bra tänkt där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sant! Än finns chansen! Och det snoddes ju en timme också så jag tycker det gäller fram till kl 01 ;-).
Helgen är ju inte slut än. 11 timmar och 42 minuter kvar ju.
Här är läget som vanligt, typ. Imorgon börjar C-uppsatskursen och min rastlösa hjärna skriker "JIPPIE" medan kroppen säger "Måste vi...?". Får mer och mer ont för var dag som går, blir tröttare och tröttare och vill bara få ett slut på eländet. Ska bli SÅ skönt att få hem maken senare idag, han är den enda som jag vill ha riktigt nära just nu, känner att jag gärna distanserar mig från alla andra...
Är c-uppsatsen det enda du har kvar innan bf?
Nja, har BF 8 april så det blir nog snävt att hinna klart tills dess.
Äh kom igen, skriv så det ryker ;DNja, har BF 8 april så det blir nog snävt att hinna klart tills dess.
Äh kom igen, skriv så det ryker ;D
Dricker också massor! Och ofta blir det paniktörstigt! Har världens minsta blåsa innan så det finns väl en anledning till denna ständiga kissnödighet...Nä men nu dricker jag ännu en lättdryck, denna törst som kommit graviditeten alltså. Annars är jag en typisk vattendrickare men när jag dricker det just nu känns det bara som det blir en stor sjö som ligger och skvalpar i magen. Kanske bara ska parkera på toa med min tillbringare
Dricker också massor! Och ofta blir det paniktörstigt! Har världens minsta blåsa innan så det finns väl en anledning till denna ständiga kissnödighet...
Vanligtvis får jag i mej tre max fyra glas/muggar dryck per dag.
Hon vill också följa med ut i skogen nästa gång!Ungen har varit rätt lugn i veckan, har känt av henne ordentligt varje dag men det har inte varit den där hysteriska aktiviteten som hon hålls med ibland. Men nu ikväll, när karln kom hem, jääääklar vad hon gick igång när vi låg i soffan och han berättade om hur det hade gått på övningen! De gör verkligen skillnad på folk och folk redan i magen.
Hon vill också följa med ut i skogen nästa gång!
Här har det varit ett himla sprattlande hela dagen faktiskt :-)
Första smakportionen, soldatens ärtsoppa!Hon lär få åka med ut i skogen vare sig hon vill eller inte. Karln (som är aktiv i hemvärnet) har en nära vän som är yrkesmilitär och de ska vara föräldralediga samtidigt hela sommaren, need I say more? Vojne vojne...
Som lakterande kan jag förstå att man dricker , men jag har ju liksom inte börjat änKan säga att man är kraftigt törstig när man ammar också! Jag dricker litervis varje dag!
Som lakterande kan jag förstå att man dricker , men jag har ju liksom inte börjat än