Sv: vårföräldrar 2014
*kl*
Vi har berättat för några, och våra chefer. Jag för att bli omplacerad och sambon för att kunna smita tidigare när vi var på ul.
Hade gärna berättat för hela världen, men biter mej lite i tungan. Folk har börjat fråga, för jag ser verkligen tokgravid ut och mina bröst är enorma! Svårt att dölja.
Victoria Secret: Vad bra att du får komma och prata redan nu. Jag är också rädd, fast de är 3e gången och dom andra två vart helt otroligt smidiga, snabba ja skulle tom kalla dom fantastiska. Men jag är en kontrollmänniska, och jag är livrädd att tappa/förlora kontrollen över mej själv. Jag har gått in i mig själv så otroligt dom tidigare föreläsningarna att jag inte ens tillät min man röra mej.
Förstå då paniken att vara helt totalt bedövad, fastspänd på en brits, med massa okända som är runt mej och förlösas med kejsarsnitt! URSH!!!!
Det är ju inget man kan välja bort direkt heller, måste bebis ut och det gäller liv eller död har jag inget val. Att dessutom kanske bli sövd känns hemskt! Jag kan inte sätta ord på känslan!
Jag har blivit toktrött, hostar och det gör jätteont i ligamemten! Får se hur mkt jag orkar den här veckan, bara vara hemma och dammsuga är en pers! Det känner ju mina ungar av och utnyttjar till max.