Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har myst ner mig under en filt i soffan framför "Det okända" och ska snart peta i mig lite soppa. Har huvudvärk och massor att göra men tänker minsann låta det vänta tills jag mår lite bättre. Tur det inte är något jätteakut och viktigt...
*KL*
Har pratat med BM nu som tolkade det jag beskrev av underlivssmärtor/Förlossningsont/värkar som muskelkramper ..... Det är väl samma som blir bak i ryggen när det gör ont i fogarna där så det var väl inte så konstigt men inte ett dugg roligt.
ingenting som påverkar bebisen i allafall.
Dock sa hon att om det inte släpper efter ca 1 timme så bör jag överväga att kontakta akuten nästa gång så jag kan få smärtlindring ...
Annars sitter jag i köket och håller på att få något allvarligt psykbryt på alla brödsmulor och dotterns leksaker som ligger överallt som jag inte kan plocka upp. Jag vägrar böja mig fram och ta upp något från golvet - det gör så (jävla) ont ... Man kan bli nervklen av mindre. Tror jag tar en tur med bilen och tittar på lite hästar istället?
Ja det är ju perfekt med en hund! Då kan hon koppla den till rullstolen så kan hon bli runtkörd vart hon än vill!
Fö Klockmalva, så borde du skaffa en liten ramp, så kan du lägga dig ner på sängen och sen rulla ner, likt en säl, till marknivå! Då kan du plocka leksaker!
PS. Ananas är så jäääävla gott. (en hel annanas en minut senare *mätt*)
Det verkar ju som en mångfunktionell pryl det där, tittar man noga ser det ut som om man kan sitta i den också, eller? Vilket då borde innebära att man även kan sitta och tippa ryggstödet så den blir liggande. Klockmalva saknar ju i så fall bara kateter så behöver hon inte göra många fler moment fram till förlossningen!
Hundträning Tack och lov har alla varit mycket nojda ... "so far".
Det har varit bade for sadana som vill ha grundtraning for tavling och sadana som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.