@deathslyna Åh vad jag känner igen det där! Här är det också OMÖJLIGT att få tag i ansvarig för förskolan... Vi har dock också fått plats, efter många om och men, på vårt förstaval. Jätteskönt. Även om det känns lite vemodigt. Min lilla skruttfia... Skolar in i januari, jag börjar 1 februari. Jag kommer fortfarande vara sjukskriven då, så jag kan börja på 25-50%, så får vi se. Om kroppen mår då som den gör nu kommer jag definitivt inte klara 50%
Fattar inte hur de tänker! Vi är ju beroende av att det funkar. Helt kass.
Hoppas att kroppen lyckas stärka sig så du får jobba lite. Det är ju skönt att se nåt annat ibland.
Här pågår potträning för fullt. Tös vill inte kissa på golvet längre och verkar gilla pottan jag köpte idag. Träffat rätt flera gånger. Tös i sin tur pottränar både nallar och dockor så snart vet alla hur man kissar på pottan. Olämpligt nog ska vi på middag hos sambons mamma.i morgon och jag funderar på hur man gör då. Blöja på tösen såklart men man vill ju uppmuntra henne att kissa på pottan när hon tycker att det är roligt. Ska man släpa med sig pottan då eller hur gör man?