Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tydligen har de jobbat med beställningar idag så du borde ha fått svar eller ha svar på g.Tack gulliga du!!
Ja maila igen och se om du får något svar då. Kan ju vara att det kom bort.Ok får avvakta lite då, annars har det blivit nåt fel och jag får maila igen helt enkelt
Här sover lilleman en gång om dagen runt 1-2 timmar. Sen somnar han mellan 19-19.30 igen Uppgång blir kl 6 på vardagar (ha - önsketänkande, idag fickjag upp honom först 6.30) och på helgerna sover han till mellan 7-8 Perfekt enligt mig.Sover era barn på dagen fortfarande? Kotte sover en timme ute i vagnen mellan ca 13-14 och jag funderar lite på om det är för tidigt att ta bort sovstunden? Hon är omöjlig att få i säng och somna innan 22. Ofta dröjer det ända till 23 innan hon somnar. Hon vaknar dessutom minst en gång/natt och vill ha välling, sen sover hon till 7-8 om jag har tur. Jag håller på att bli galen snart Hur gör ni?
Ifall någon tycker att pappan ska avlasta mer: Sambon jobbar på ett schema som gör att han är hemma 2-3 nätter/vecka. 2 kvällar/vecka behöver han vila då han har jobbat till kl 16 och ska tillbaka för vaken-natt kl 23. Alltså är det mest jag som "drabbas".
Det blev hon såklart under natten och sov hos oss senare.Man får krama dem när de är sjuka!