Svara bara i sista här utan att alls komma ihåg allt jag har läst...
Majola - det låter som om din tös har samma sovvanor som min då. Hon sover en stund på förmiddagen och sen kanske en halvtimme runt 14:30 - och sen är det full rulle till läggdags. Oftast somnar hon till slut nån gång mellan 20 0ch 22.
Ang ersättning så får hon fortfarande ett par flaskor om dagen. En direkt på morgonen (runt 5:30 - 6:30) och en på kvällen innan läggdags. Välling vägrar hon. Hon har dessutom nyligen börjat vägra dricka vatten så nu får hon mjölk till maten, vilket älskas
Ang kalas så är det ju en månad kvar för oss, men jag kommer nog inte göra något avancerat alls. Baka förstås, men dekorationer osv får nog bli ett annat år. Sambon jobbar så knasigt dagarna runt födelsedagen och på födelsedagen och ska dessutom iväg ett par omgångar i juni.
Kotte är sjövild om dagarna. Klättrar på ALLT inkl hundarna. Puh. Hon går inte utan stöd än, däremot blir hon riktigt arg om man inte vill/kan/har tid/orkar gå med henne - och tjuter av förtjusning när hon får vara ute och gå, jaga hundar eller bli jagad
Ute är det mest gunga som gäller, även om det är en höjdare att sitta på gräset och kasta strumpor och tossor omkring sig.
Helt ot så blev min älskade underbaraste häst utdömd i tisdags så jag vet inte riktigt när eller hur jag ska orka fixa med mer än bakning hur som helst. Nu behöver jag ju, förutom att diskutera med försäkringsbolaget, leta rätt på nån som kan ta hand om det hela också.