Sv: Vårföräldrar 2013 #7
Mycket prat om sandlådor och gungor
Vi fick en gammal skraltig gungställning levererad av några välmenande polare redan när vi låg på förlossningen
Den går nog piffa upp lite. Den står på sjukt lång brädor så den tippar nog inte. Jag hade iofs hellre tänkt mig att hänga gungor i träden här, ser lite mysigare ut. Kanske rentav råkar köra på gungställningen med traktorn nån dag… För den är inte vacker...
Sandlåda har min man nån lustig idé om att göra i en gammal eka eller så. Gräva ner båten till hälften i gräsmattan, dränera och fylla med sand. Får se om det blir nåt med det
Annars bygger vi också nåt kattsäkert projekt. Grannen gjorde en sjukt välbyggd sak åt sina barnbarn, kanske ska anlita honom
Nätterna går lite bättre. Hon somnar hyfsat fort själv nu, jätteskönt. Hon får fortfarande välling en gång varje natt, men det är överkomligt. Hon gnäller lite till och från, och jag brukar lyfta över henne till mig runt 2-3-tiden. Då brukar hon kunna somna om. Sen är det ju galet mysigt med henne nära
Men jag sover nog inte tillräckligt än ändå, jag har sjuk yrsel till och från. Förmodligen trötthet trodde läkaren.
DS, att du ser det som en bra grej att ha mindre än 5 mil till stallet…
Jag tyckte det blev omständligt när min kuse flyttade från vår gård till grannens… (250 meter…) Men det låter bra att du är nöjd ju