Sv: Vårföräldrar 2013 #7
Men klockan då. Hur har du lyckats med att behöva skaffa nytt nick igen? (Ja jag måste fråga
)
Ja tänka sig att den lilla plutten från förra vintern lyckades överleva. Och dessutom utan några men av att komma för tidigt.
Ja jag har gjort tårtan själv. Nog den finaste jag gjort. För en gångs skull även gjort botten själv (naturligtvis även chokladtåget ovanpå). Och det är ingen barnlek att dela den i tre lager kan jag meddela. Sitter ett plåster på tummen med ett ganska djupt skärsår under som bevis. Fyllde den med babyfruktpurreer vilket visade sig passa mycket bra.
Majola.
Ja ribban är satt. Fast hoppas lite i hemlighet att inte någon av er kommer på någon genialisk idé som jag hade velat ha med
Spännande med en sverigeresa igen. Får se hur det går denna gång...
Tyvärr vet jag inte någon som har tavelramen du söker men kan hålla utkik.
Och jättefina namnförslag du har. Gillar det första bäst. Som förslag till flicknamn har jag Nellie. Heter ett kusinbarn och jag tycker det är så fint och aldrig hört förr. Men kanske inte riktigt passar ihop med dina andra barns namn.
DS.
Stackars kisse att bli fasthållen på kattlådan. Tor kan inte komma in i vårt badrum och kan därmed inte komma åt kattlådan. Vi har nämligen satt en hasp på dörren som gör att dörren står öppen på glänt så katten kommer in men hunden kan inte gå och hämta smaskens från lådan och därmed inte Tor heller.
Vi har "tränat" honom i att klappa försiktigt men han har aldrig försökt jaga efter djuren och kan tänka mig att det blir svårare då. Men det kommer nog med tiden.
Amiesangel.
Tackar
Vad var det för behandling River fick eftersom ni inte fick bo i samma rum? Och varför behövde han den? Minns inte om du skrivit det
Nej Tor är inte ikapp sin ålder ännu. Han är mer som en 8 - 9 månaders. I alla fall motoriskt. Tycker att han ligger lite före mentalt. De räknar med att han kommer ikapp sig ungefär vid två års åldern.
Ja han var en riktigt liten plutt.
Tänka sig att den här
Blev den här
På bara ett år