Sv: Vårföräldrar 2013 #7
Spännande med nytt hus!
har ni fått sålt det gamla också? 110 kvm är ändå mer än dubbelt så stort som vi har idag, haha. Men är det för mycket grejer kanske ni kan magasinera en del?
Inte helt, men nästan. Fått ett bud, skriver förhoppningsvis papper i helgen
110 kvm är stort, och hade räckt, om där bara varit lite förvaring på ovanvåningen... Och sen är där ett megakök (tror det är på 30 kvm bara det
), så då blir där inte så mycket kvar till andra rum haha.
Mitt syrum och jockes kontor ska inte ens packas upp, att hyra något ställe för dem lådorna blir det ev. Men förhoppningsvis får allt plats ute i förrådet (som är isolerat).
Renovera är dötrist, och har du inte gubben med dig så blir det ännu tråkigare. Då hade jag verkligen funderat på en och femton gånger innan på att ta på sig för mycket... Även om man får hjälp vissa dagar, så står man ju där alla andra dagar själv...
Annat:
Idag blev jag dissad för första gången av Viktor
Läggdax, och trött pojke. Vi går normalt 5-10 minuter med honom och sen sover han. Men inte idag. Efter 10 minuters utbrott där jag inte ens lyckades bryta skriket (han var arg), så visades sig Jocke. Huxflux blev ungen tyst, skulle över till pappa, och 7 minuter senare så sov han.
Snacka om att bli dissad