Sv: Vårföräldrar 2013! #6
Men grattis till 5 kg, vad skönt!
Jag hoppas att det inte är någon fara med huvudet, förstår att väntan är dryg
Gick det bra att köra hem igår? Jag gjorde inte heller något annat än att ta det lugnt sen.
Wtf, jag är också livrädd för magsjuka. Fobiskt rädd är nog ordet. När storasyster var liten (-10) så fanns nog inte vaccinet och här var det riktigt svårt att hitta någon som vaccinerade.
Lew, men inte ska väl du behöva förklara åt din mamma? Om någon frågar varför kan du väl bara säga att du inte vet?
Vilse, som tidigare skrivits så är det inte konstigt att de inte bajsar på flera dagar, men det är ju inte så kul att gå och vänta på katastrofen
Sixten verkade ha ont några gånger under hans tre dygn innan det äntligen hände igår (när han var själv med pappa, duktig pojk
) och då körde jag med lite maggympa och cyklade med hans ben osv och då kom luft i vart fall och han blev nöjdare.
Micks, det kommer ju att funka även de dagar Ylva inte är nöjd, men helt klart vara roligare de dagar hon är nöjd. Vart efter tiden går så hittar man ju lite rutiner och tricks som får ihop vardagen och det är ju kalas att du har uppbackning!
I natt fick jag för att jag var så glad förra natten, han sov nästan ingenting men var glad och tjoade och snackade i sin säng natten igenom, så efter dagislämning återgick vi till sängläge och gick upp strax efter 12. Nu efter lunch och kaffe känns det lite bättre, blir nog en promenad strax, efter lite käk till Sixten också.