Sv: Vårföräldrar 2013! #6
Skönt med en skrikfri natt
Själv har vi haft sämsta veckan här sedan Viktor föddes
Han har till och med skrikit...
Em är han jättegnällig, måste vara nära nära, men tyvärr fungerar inte sjalen (ibland - ibland inte). Sover inte längre än 20 min i sträck = övertrött pojke till slut. Så länge jag sitter och tittar på tve/vid datorn så fungerar det bra, men att sitta där från 1-2 till 20-22 något varje dag är inget kul...
Nätterna sover han bra på tack och lov.
Har börjat fundera på om det kanske är att jag har lite lite mjölk på em och det kanske är därför han är gnällig. Var lite halvkrasslig förra veckan och åt/drack då lite dåligt. Märkte tydligt att produktionen gick ner då
Jag som brukade ha sprängfulla bröst bara ett lite tag efter mat tycker nu att det känns som om de aldrig fylls på riktigt. Han har till och med börjat äta på både brösten under en måltid så...
Ska iväg och färga håret till lunch, efter det kommer jag ge honom komplement när han äter (nu är man lycklig att man hunnit pumpa ut och frysa in lite i varje fall) så får vi se hur denna em blir...
För att göra allt mycket roligare så var det ju Jockes första jobbevecka, samt att han ska tävla med mcn nu i helgen. Vilket innebär att vi sett honom ca 30 minuter per dag denna veckan - och 4 i morse begav han sig till anderstorp, tillbaka sent söndagkväll. Jippie