Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Flytten gick på det stora hela bra, mycket att packa upp fortfarande (såklart...HUR kan man samla på sig så mycket grejer?!) och så vaknade lillen med nästan 40 graders feber på flyttdagen...Inte kul!
Men nu är vi på plats i alla fall - otroligt skönt!
Nu är det inte många dagar kvar till ditt UL! Spännande! Jag drömde att jag väntade tvillingar natten innan mitt, men det är "bara" en där inne
Jag har aldrig lyckats känna min livmoderkant, ens i slutet av förra graviditeten. Är väl knasigt konstruerad eller nåt BM känner den såklart dock...
Jag började rensa garderoben i samband med flytten (eller sortera snarare), och jag kan inte ha ett enda par av mina gamla byxor/kjolar längre för magens skull. Så nu är det glest i garderoben vill jag lova... Lätt att hitta där inne nu i alla fall, när där bara finns mammakläder
Jag blöder fortfarande. Hade jag inte vetat att jag var gravid hade jag trott att det var mens, för så mycket är det. Nu har jag blödit sedan lördags kväll så jag har inte mycket hopp kvar.
Imorgon ska vi in på VUL.
Lite skönt är det iaf att jag inte har haft ont alls, trodde det skulle göra ont att få missfall men det kanske bara är när det gått längre.
Jag och sambon är beräknade till den 17 mars, vecka 13 plus ett par dagar nu.
Men har ni alla fått göra ultraljud? Jag ska inte få göra det förrän i slutet av oktober , hade gärna gjort det tidigare för att se så allt ser ut som det ska!
Hur går det för er, allihopa?