Varför vill jag ha PEPPARROT??

Sv: Varför vill jag ha PEPPARROT??

För att det är GOTT!:d Åt massor av pepparotsås sista grav... o pepparot på smörgås! Mums!

Första graviditeten så påstod jag att ag inte hade några cravings.... fast att äta våfflor 3-4 ggr i veckan o verkligen FANTISERA om våfflor måste väl räknas som cravings...?

Min mormor käkade tidningspapper på sin tid:crazy:

Jag skulle nog säga att du led av våffelcravings:d

Tidningspapper..amen usch vad äckligt!

Sv: Varför vill jag ha PEPPARROT??

Gick också ner jättefort med första barnet, 3 veckor så var jag nere på inskrivningsvikten. Fast det hjälper ju föga när man hade +20 kg redan innan:(

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 401
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 510
Senast: julgrisen
·
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 104
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
1 970
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka