Varför vill jag ha PEPPARROT??

Sv: Varför vill jag ha PEPPARROT??

För att det är GOTT!:d Åt massor av pepparotsås sista grav... o pepparot på smörgås! Mums!

Första graviditeten så påstod jag att ag inte hade några cravings.... fast att äta våfflor 3-4 ggr i veckan o verkligen FANTISERA om våfflor måste väl räknas som cravings...?

Min mormor käkade tidningspapper på sin tid:crazy:

Jag skulle nog säga att du led av våffelcravings:d

Tidningspapper..amen usch vad äckligt!

Sv: Varför vill jag ha PEPPARROT??

Gick också ner jättefort med första barnet, 3 veckor så var jag nere på inskrivningsvikten. Fast det hjälper ju föga när man hade +20 kg redan innan:(

Liknande trådar

Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
492
Senast: gulakatten
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
2
Svar
23
· Visningar
963
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 687
Senast: Anonymisten
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 642
Senast: Claraclara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar