Varför vart min tråd stängd för?

Status
Stängd för vidare inlägg.
A

angelofthedevil

Fattar ingenting. Som rubriken, varför stängdes min tråd?
Undrade vart tjejen som haft Ebony på prov heter? Hon håller till här på buke.

Varför stänga den? Vad skrev jag för fel?
:confused: :confused: :confused:

Sv: Varför vart min tråd stängd för?

Man får inte göra efterlysningar på forumet. Finns kanske nått under radannonser där du kan sätta in en förfrågan istället?

Sv: Varför vart min tråd stängd för?

Varför stänga den? Vad skrev jag för fel?
:confused: :confused: :confused:
Kickis ger ett utmärkt svar:

Man får inte göra efterlysningar på forumet. Finns kanske nått under radannonser där du kan sätta in en förfrågan istället?
Jag hade dock inte hjärta att slänga tråden utan ansåg att vederbörande skulle komma i kontakt med dig om hon så ville. Nu, så här i efterhand så medger jag att jag skulle ha pm-at dig. Jag missade det den här gången.

Med detta sagt så låser jag även denna tråd. Är det så att ni har funderingar kring modererandet uppmanar jag er att pm:a mig.

/tifo - moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 642
Senast: Claraclara
·
L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 111
Senast: Fetaost
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 147
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 131
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka