Näää? Jag tror att det generellt sett vore bättre om fler av oss i högre grad önskade oss - och lyckades förverkliga - mindre possessiva relationer.Det där lät väldigt desillusionerat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näää? Jag tror att det generellt sett vore bättre om fler av oss i högre grad önskade oss - och lyckades förverkliga - mindre possessiva relationer.Det där lät väldigt desillusionerat.
Näää? Jag tror att det generellt sett vore bättre om fler av oss i högre grad önskade oss - och lyckades förverkliga - mindre possessiva relationer.
Men du tolkar ju så mycket som possesivt som åtminstone jag inte tolkar alls likadant.Näää? Jag tror att det generellt sett vore bättre om fler av oss i högre grad önskade oss - och lyckades förverkliga - mindre possessiva relationer.
I min bästa av världar har jag en partner som har ett eget liv och jag har detsamma. Dessutom har vi en gemensam planhalva där det finns ett vi som kompletterar våra jag.
Fast nu var det där ju en kommentar till det du skrev om possesiva relationer?Fast så skulle man ju kunna beskriva alla sina relationer? Du har ett liv och väninnan Lisa har ett, och så har ni en gemensam planhalva... tex om ni brukar ses för att fika och titta på konstutställningar, eller vad som helst.
Varför är det när det gäller just partnern som vi verkar behöva betona det där med både egna liv och ett gemensamt?
Nej, nej! Inte skuldbelägga dig själv. Du gjorde rätt! Annars hade han kunnat drabbas av ballhojta och köra ner i diket med sin moped. Det hade väl inte varit något kul minne?
Unga killar på moped ger mig den associationen på grund av ett radioprogram jag hörde för drygt trettio år sedan. Det var typ radiopsykologen, minns inte. I alla fall ringde eller skrev (minnet sviker) pojken in och var bekymrad för att hans flickvän vägrade hjälpa honom till utlösning. Han menade på fullaste allvar att han riskerade dikeskörning med moppen pga ballhojta när han körde hem ifrån henneFan, vad kul jag haft åt det där i alla år.
Nu efter din lilla bekännelse blir det ännu roligare!
Jag dörDet är inte bara ballhojta som kan bli konsekvensen om han inte får ... ja, ni vet ...
![]()
Men eller hur. Jag fattar inte varför men jag bröt ihop när jag såg den. De blir grodorJag dörklockren!
![]()
Har dessutom rensat sökhistoriken för tänk om jag dör, de tar hand om min ipad och det senaste googlade ordet var ballhojta