Varför utbootad titt som?????

P

Paso

Blir tokig snart.

Sitter tex och ska svara på PM eller göra ett inlägg.

Tja, när man ska förgranska så kommer det upp att man inte får se sidan eller att man måste logga in etc etc.

Jag ÄR ju inloggad ju.

Vad gör jag alternativt siten för feeeeeel???

Antagligen något simpelt som min hjärna inte kopplar efter en lång
knappanatt. :smirk:

Sv: Varför utbootad titt som?????

Paso skrev:
Blir tokig snart.

Sitter tex och ska svara på PM eller göra ett inlägg.

Tja, när man ska förgranska så kommer det upp att man inte får se sidan eller att man måste logga in etc etc.

Jag ÄR ju inloggad ju.

Vad gör jag alternativt siten för feeeeeel???

Antagligen något simpelt som min hjärna inte kopplar efter en lång
knappanatt. :smirk:

Man loggas ut automatiskt efter en viss tid... Kryssa i "Kom ihåg mig" när du loggar in.

Sv: Varför utbootad titt som?????

"Kom ihåg"-knappen är ju värdelös, iaf på min dator.....den fungerar ju inte! Jag har istället tagit för vana att kopiera alla inlägg/pm jag skriver OM jag blir urloggad eller ett annat felmeddelande kommer upp.

//Alice

Liknande trådar

Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
33 899
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Jag och min man har en adoptivhund, en staffe, som är fem år gammal och som nästan alltid är världens bästa hund. Vi har bara haft honom...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 263
Senast: mmbot
·
Hästhantering Jag har just nu en fd galoppör hemma för omskolning till ridhäst. Jag har hållit på med hästar i över 30 år och anser mig vara både...
2
Svar
22
· Visningar
3 716

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka