Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glöm inte att det går inte att träna bort fettet, det måste "svältas" bort. Enda sättet att få bort fett är att äta mindre i förhållande till det du gör av med.
Er du sikker på at du trener riktig? Altså med riktig bevegelse? Når du sier at rumpa er slapp og at lårene er enorme, høres det ut som om du kanskje sitter fast i et quaddominant bevegelsesmønster, som vil si at musklene på fremsiden av lårene gjør mesteparten av jobben fremfor musklene på baksiden og siden. Dette er et veldig vanlig problem i vårt samfunn, så det er faktisk ikke så usannsynlig. Jeg vil råde deg til å ta tak i selve bevegelsene du gjør. All bevegelse er ikke sunn bevegelse.
Jag har tränat (mer eller mindre) regelbundet sedan årsskiftet - och det händer INGENTING!
Vad gör jag för fel?
Tränar ca 3 ggr/v och kommer även att lägga in Zumba 1-2 ggr, ska testa "afro" ikväll tror jag, kondition och dans om jag förstod rätt.
Men i styrketräning händer NADA!
Jag vill ha:
Slimmade/tränade lår Utfallssteg med hantlar, gå så långt du orkar och tänk på hållningen, bak med axlarna, in med magen
Fastare rumpa höftlyft på pilatesboll eller mot bänk, så många du bara orkar/pass
Starkare armar Latsdrag, bicepscurl, liggande pullover, neddrag/kabeldrag (maskin)
Starkare ben Utfall igen.. benpress
Bättre balans och stabilitet Ligg på rygg benen böjda i luften, rulla ifrån sida till sida låångsamt, tränar magen och stabilitet i bålen
Fastare mage sit ups, plankan och alla andra övningar tillsammans ger en starkare mage om du tänker på hållningen och suger in magen när du gör dem
Bli mer uthållig Skittrökigt men.. Intervaller..
Tag bort alla kolhydrater ur kosten ett tag.
Eller alla och alla.
Bort med bröd, pasta, ris, potatis och allt fikabröd, kakor och godis.
Då så slimmar man upp sig och släpper lättare sitt överskott av vatten.
Sen jag började med (ashtanga) yoga och äta bättre har jag fått den kropp jag drömt om.
Jag äter inte kött, knappt mejeriprodukter eller kolhydrater. Jag juicar och blendar massor av frukt och grönt, alltid till frukost, ibland även till lunch och middag. Jag känner mig starkare och snyggare idag än när jag var 20
Hu löser du intaget av protein, järn och vitamin B12?