diabla
Trådstartare
Jag kollar på nått program på tv nu som handlar om bråkiga barn och föräldrar. Det som mamman har problem med är att ungarna inte vill gå och lägga sig och ligger och skriker och går upp ur sängen och springer omkiring.
Varför ska man tvinga barnen att sova om dom inte vill?
Om barnen är trötta så sover dom, eller är det nått jag missat?
Om man bara väntar ut att barnen blir trötta så somnar dom väll av sig själva helt enkelt? Jag förstår inte vad som är problemet?
Om dom går och lägger sig sent en dag - ja då blir det väll jobbigt på morgonen för ungarna är trötta - men då går dom ju och lägger sig tidigare kvällen efter eftersom dom är så trötta?
Eller? Har jag fel? Vad är det som jag inte har förståt?
Jag är inte mamma och vill inte bli det på ett jävla tag men detta var bara nått jag tänkte på och tänkte att ni mammor kanske kan svara på det!
Varför ska man tvinga barnen att sova om dom inte vill?
Om barnen är trötta så sover dom, eller är det nått jag missat?
Om man bara väntar ut att barnen blir trötta så somnar dom väll av sig själva helt enkelt? Jag förstår inte vad som är problemet?
Om dom går och lägger sig sent en dag - ja då blir det väll jobbigt på morgonen för ungarna är trötta - men då går dom ju och lägger sig tidigare kvällen efter eftersom dom är så trötta?
Eller? Har jag fel? Vad är det som jag inte har förståt?
Jag är inte mamma och vill inte bli det på ett jävla tag men detta var bara nått jag tänkte på och tänkte att ni mammor kanske kan svara på det!