Varför kommer inte mms:en fram?

strawberrysylt

Trådstartare
Helt plötsligt har något hänt så jag får inte mms:en min lillebror försöker skicka till mig. Vilket är jättetråkigt då jag vill se bilder på mina brorsbarn.
Det har funkar förut ....

Han har iPhone, jag har Samsung, ifall det kan spela roll.. men det har som sagt funkat tidigare.

Hjälp?!
 
Min mobil är lite muppig med det. Funkar slå av wi-fi och enbart 4G (mobildata) då laddar min mobil ner bilderna. Kanske nått sånt?

Edit: Har en Samsung.

Hmm, nej alltså jag måste alltid slå på mobildata för att kunna se bilderna, vet inte varför egentligen? Men det stör mig inte. Men nu är det helt tyst, hade han inte sagt att han försökt skicka bilder hade jag inte vetat om det.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
397
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 134
Senast: Hazel
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 975
Senast: Madalitso
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 540
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp