Sv: Varför kolla könet?
Jag förstår inte hur du kan få det till att hon värderar könen olika och hur du kan slänga in "det är tydligen skillnad på könen i vilket fall"? Det får stå för dig, för jag är övertygad om att Kimz0r inte delar den åsikten. Och for the record: definitivt inte jag heller
Vad i hennes senaste inlägg är det som du inte kan ta till dig? Hon skriver ju att hon inte lägger någon värdering i beskedet, men hon vill veta så mycket som möjligt innan. Jag tycker också att det låter konstigt när det talas om en "överraskning" för precis som du säger så handlar det om att det kommer en människa av det ena eller andra könet (eller en mix om det har blivit något kromosomfel) och inte att det kommer en människa eller en hundvalp. Men med den förklaring som Kimz0r har gett, och med cirkus inlägg angående sin bekant med AS, kan jag förstå att vissa har det behovet.Edit: Lämnar tråden nu. Men det är tydligen är skillnad på könen i vilket fall. Som jag alltid sagt Jag kan inte formulera mig..
Jag förstår inte hur du kan få det till att hon värderar könen olika och hur du kan slänga in "det är tydligen skillnad på könen i vilket fall"? Det får stå för dig, för jag är övertygad om att Kimz0r inte delar den åsikten. Och for the record: definitivt inte jag heller