Varför inte Silvermoon?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Timpa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 899
Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Timpa

Många trådar angående olika hingstar här på detta forum men ingen nämner Silvermoon? Varför? Såg en film och kan helt klart se var Matiné fick sina rörelser ifrån :love:

Någon som kan förklara varför han inte är mer nämnd?

Sv: Varför inte Silvermoon?

Han har ju själv lite ovanligt blod, och den enda riktigt kända avkomman han har är just Matiné. Så jag kan tänka mig att folk känner sig lite osäkra - Matine har ju också ett bra möderne, så det är ju inte alls säkert att det är bara Silvermoon det beror på att hon blivit så bra.

Sen vet jag inte hur Silvermoon ser ut heller - Matine har ju i ärlighetens namn inte världens bästa exteriör, ser han likadan ut så kan jag förstå att det avskräcker.

Sv: Varför inte Silvermoon?

nu är den andra tråden i samma ämne uppknuffad, så fortsätt i den i stället!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 037
Senast: Kajsalisa
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
770
Senast: Malin_L
·
Övr. Katt Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt. Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 856
Senast: Puffindog
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 040
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2024