Authorsandraselling
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Betyder det att ridhästen inte säkert blir kvar med dig? Älskar den ena men inte den andra?Min stora är min högt älskade personliga häst som rids sporadiskt pga skada. Hon skulle jag ha kvar även om hon bara latade sig i hagen.
Lilla är köpt som ridhäst.
Vet du varför du gör det?Tycker också alternativen var för snäva.
Jag har en ridhäst.
En shetlandsponny till barnen/sällskap.
En ny ungponny där planen är körhäst/barnponny.
Alla är familjemedlemmar.
Varken shetlandsponnyn eller ridhästen kommer någonsin flytta men jag älskar definitivt ridhästen mer än shettisen
Tja, ridhästen är min absoluta drömhäst och vi har vuxit ihop under många år.Vet du varför du gör det?
Det betyder att om jag älskar någon djupt så blir den kvar oavsett om jag kan rida eller inte. Storhästen är född hos mig.Betyder det att ridhästen inte säkert blir kvar med dig? Älskar den ena men inte den andra?
Min häst är en familjemedlem inköpt för ridning/jobba för hand etc. Han blir kvar hos mig livet ut. Han är också min arbetskamrat som är med på lite kurser/clinics med elever.Vi har fyra hästar i familjen. Först och främst familjemedlemmar
De 2 stora rids emellanåt
Shettisarna promenader
Under vissa tider så rider vi inte alls. Hästarna är alltid först och främst familjemedlemmar.
Hur ser ni på hästarna i ert liv?