Varför bor du där du bor?

Jag har liksom inte kommit härifrån än. För några år sedan var jag helt inställd på att flytta härifrån, nu vet jag inte vad jag vill.

Uppvuxen i Lund. Har gjort utflykter till några andra orter men kommer alltid tillbaka. Förutom bristen på skog så finns allt jag vill ha. Nära till allt men utan nackdelarna med att bo mitt i smeten. Dessutom en ganska ung och internationell befolkning tack vare universitetet.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 395
Senast: Mabuse
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
886
Senast: astronaut
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
939
Senast: Badger
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till... 2 3
Svar
49
· Visningar
1 760
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Energirikt foder