Sv: Varför blir jag så provocerad av bilder på grahman-ridning?
För mig är det ganska uppenbart att om en person rider rent dåligt, drar och sliter i hästen osv och hästen är tydligt besvärad, då borde det inte vara en fråga om varför man stör sig. Då hade det vart konstigt att inte störa sig på det.
Jag uppfattar frågan som att Ts undrar varför hon blir provocerad av personen. Annars borde det stå bara att Ts blir provocerad av personen och inte bara när det gäller ridsätt utan när det gäller hjälm och allting.Det är nog olika hur man uppfattar saker tycker jag det verkar som. Jag uppfattar TS tråd som att hon stör sig väldigt på hur fel personen ifråga rider sin häst. Det är nåt jag kan förstå helt o fullt då jag själv har svårt för när hästar inte blir väl behandlade.
För mig är det ganska uppenbart att om en person rider rent dåligt, drar och sliter i hästen osv och hästen är tydligt besvärad, då borde det inte vara en fråga om varför man stör sig. Då hade det vart konstigt att inte störa sig på det.
Tycker inte någon skriver om gramanens vara eller icke vara? Det är ju inte vad tråden handlar om utan tråden handlar väl mera om varför Ts stör sig som hon gör och om hon bör plocka bort personen från facebook eller inte osv.Du mfl verkar mer haka upp dig/er på ATT TS blir störd av den dåliga ridningen. Det finner jag lite lustigt eftersom jag inte direkt uppfattat er som några större fan av gramanridning bakom hand i tidigare trådar.