Är jag för på om jag frågar nästa gång vi ses varför han är långsam med att svara? Tar fortfarande ca ett dygn eller många timmar innan svar och ibland svarar han inte på de jag skriver. Utan skriver något helt annat. Borde jag backa och inte höra av mig förens vi ska ses på onsdag?
Idag skrev han att han var ute och cyklade några mil med en kompis så förståligt han ej vill hålla på med mobilen då. Men igår hördes vi inte alls.. jag vill ju prata i telefon osv med den jag tycker om, vi ses typ en gång i veckan . Dock har jag jobbat mkt.. är ledig snart 2 veckor så ska fråga om vi ska ses lite oftare så vi kan lära känna varann bättre
Men samtidigt skriver han att det var jättemysigt i fredags att de får vi göra om.. men jag får hjärnspöken när de tar sån tid att svara ja tänker dejtar han massa andra också??
Oavsett hur det går med det här så behöver du jobba med din osäkerhet tror jag. En eventuell relation blir inte rolig när man tror att ens partner är med någon annan stup i kvarten. Du måste också känna dig trygg med att uttrycka vad du vill och känner, inte undra huruvida du är för "på", "snabb", osv.
Och förresten: vad spelar det för roll om han dejtar andra i nuläget? Ni har ju bara setts några gånger och vad jag förstår inte uttalat ngt om exklusivitet?