Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att Gunnar kan fixa en sådan poängfunktion så kan folk se på andra bullar.
Men det var ju bara ett test jag gjorde eftersom jag såg att trolltrådarna om påhittade sambos mer eller mindre dog ut över en natt. Så för att se om jag hade rätt så gjorde jag en sambo som tråd med nytt nick och den togs bort snabbt som ögat. Förr fick dom ju vara kvar hur otroligt påhittade dom än var.Men gud, vad är det för vidrigt ställe?
Gammeln: om du formulerar dina trolltrådar smartare kanske de får vara kvar lite längre
Jag tänker mig också att det även kan vara tvärtom, att den som är lite undertryckt IRL tar chansen att trycka till andra och hävda sig via ett anonymt nick och text.
Då är det precis som här då. Typ "Men jag hade föreställt dig som si o så men du var ju helt annorlunda ju" etc etcJa, det stämmer säkert också! Dock mer på t ex flashback än på buke, tror jag. När flashbackarna går på som värst ser jag alltid framför mig en hoper bleka nördar som inte vågar ha ett liv utanför nätet för de känner inte att de kan göra sig gällande där.
Ett väldigt nischat forum som är intressant och faktiskt trivsamt om man bara är lite försiktig. Eftersom min forumreferensram bl a utgörs av dylikt blir jag alltid lite full i skratt när folk gnäller om att buke skulle vara otrevligt. Ni anar inte, liksom...
"...även om ni står på tå, når ni inte min nivå."
Men banners, har vi verkligen haft det? Är du säker? Det har jag helt förträngt isåfall.
Av signaturerna minns jag två.
Dels var det Djurjourens. Hon sågade varenda ridbild på hela Buke jäms med fotknölarna, det fanns inte vare sig ryttare eller häst som var vatten värd. Folk blev helt galna. Och hennes signatur var: Djurjouren - egentligen är jag jättesnäll. Den fnissar jag fortfarande åt
Dels var det tjejen som åkte på mest banningar genom tiderna genom sina fruktansvärt otrevliga, skrytiga von oben-inlägg. Varje gång kom hon tillbaka med nya nick för att upprört gorma över den orättvisa banningen. Hon hade ett tag en signatur på temat även om ni står på tå, når ni inte min nivå.
(Den sistnämnda har lugnat ner sig med ungefär 400 procent och finns fortfarande kvar, därför nämner jag inget namn)
Ja, det ifrågasätter jag inte alls. Jag hade bara så roligt åt hennes signatur, med tanke på hur hon avrättade folk utifrån deras bilder