Varför är folk så trevliga här?

Sv: Varför är folk så trevliga här?

Men banners, har vi verkligen haft det? Är du säker? Det har jag helt förträngt isåfall.

Ja, jag minns dem, men det var en kort period innan signaturerna togs bort helt tror jag! Minns t ex att filiduttan (finns hon kvar?) hade sitt namn i blinkande, färgglada bokstäver.

Då bestämmer vi att Bri har drömt, helt enkelt. 60 000 inlägg minns bättre än 3000.

Eller som whcyxxxxwtf skrev en gång: Jag diskuterar helt enkelt inte med folk som bara har hälften så många inlägg som jag. :D

Då bestämmer vi att Bri har drömt, helt enkelt. 60 000 inlägg minns bättre än 3000.

Eller som whcyxxxxwtf skrev en gång: Jag diskuterar helt enkelt inte med folk som bara har hälften så många inlägg som jag. :D

:bow: Det är slutdiskuterat, lås tråden nån, fort! :rofl:

Vem har mest inlägg? Bläckis?

Och när jag såg listan så undrar jag vart indian_charlie tagit vägen.
Hon har inte varit aktiv sedan 2008.
Hoppas att hon har ett nytt nick och inte bara försvunnit i cyerrymden

(men jag vet inte om jag får vara med och diskutera ens ;) )

Eftersom hennes konto finns kvar loggar hon iallafall in en gång om året.

Och när jag såg listan så undrar jag vart indian_charlie tagit vägen.
Hon har inte varit aktiv sedan 2008.
Hoppas att hon har ett nytt nick och inte bara försvunnit i cyerrymden

(men jag vet inte om jag får vara med och diskutera ens ;) )

Hon tröttnade här , men finns på fejjan :)

kl

Jag har funnits här sedan stallet-tiden, dock nuförtiden med ett nytt nick. Även om jag numera läser mer än vad jag skriver, så är buke en del av min vardag och något jag saknar om jag inte får min "dagliga dos". Jag imponeras och blir alldeles varm i hjärtat av hur folk engagerar sig och bryr sig om varandra, samt anstränger sig utöver att "bara" skriva ord ut i cyberrymden!

När ickebukemänniskor frågar vad som egentligen är så speciellt med det här stället, så brukar jag svara att buke skiljer sig från andra forum genom att de som hänger här kommer in i andan av att man diskuterar på ett vuxet sätt. Antingen "lär" man sig att personangrepp och åsikter helt utan argument inte går hem, eller så väljer man att lämna forumet. Jag har lärt mig så otroligt mycket här, såväl helt nya saker som fördjupningar i sådant jag bara hade hum om. I många fall har jag fått fler och mer sakliga argument för saker jag tidigare lite vagt har tyckt och tänkt om och i andra fall har argument varit så bra och väl underbyggda att jag har ändrat åsikt. Jag har fått insikt i ämnen som jag förmodligen annars inte hade kommit i kontakt med mer än ytligt och jag har tack vare diskussioner här engagerat mig i frågor som jag annars förmodligen inte hade gjort.

Jag älskar att folk här generellt är så j-a bra på att diskutera samt att det finns så mycket vettiga människor med en massa kunskap! Det är inte bara en massa grundlöst tyckande. Jag upplever också att det här finns ett stort mått av ödmjukhet vilken medger att man är öppen för andras åsikter och argument. Språkpolisen i mig imponeras även av att majoriteten av skribenterna här är så himla bra på att formulera sig!

Det känns som att jag känner väldigt många här. Jag har en bild av hur ni formulerar er och vad ni tycker och tänker om saker, trots att jag aldrig har träffat de flesta av er irl och trots att jag är helt okänd för de flesta. Jag pratar om er med min sambo (och med irl-vänner) som att jag träffar er över en fika titt som tätt; "Enligt X är det såhär och Y gjorde det här - så himla kul!" :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 324
Senast: Habina
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 362
Senast: Dopy
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 680
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur