Varför ändra igen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

oki

Trådstartare
Åh, nu verkar underforumen vara bortrationaliserade. Varför? Man har ju nästan nyss "lärt om sig" efter förra ändringen. :confused: :mad:
På det här sättet blir det ju ännu krångligare att hitta "sin" tråd (om man nu följer någon med intresse) om man måste blada igenom flera sidor...

Snälla, ändra tillbaka!

Sv: Varför ändra igen?

Inte ett dugg bra!!!! :(
Ge oss tillbaka den gamla indelningen så vi slipper leta efter inlägg vi vill läsa.....

Längst ner på varje sida finns en ruta som heter "visningsalternativ" där kan man välja "prefix" (avel, gnägg, utrustning m.m) och där kan man välja själv vilket prefix man vill läsa under.

Jag har inte bestämt mig ännu om jag tycker det är en bra eller dålig funktion..

Jag tror inte att så många kommer att sätta prefix på sina nystartade trådar. Känns som det är lätt att bara låta bli det, och då förloras ju vitsen med att kunna välja prefix som visningsalternativ.

dumtdumtdumtdumtdumt :mad:

Håller med!!!

Pratade med en hästförsäljare som slutat anv buke annonser när hon till slut inte hittade sina egna annonser.... Vad håller administratörerna på med??? :mad:

Sitter o slår vad om hur o-användarvänligt man kan göra det??? :devil:

det här borde väl snarare ligga på bukehjälp, där det redan finns en tråd (startad av Gunnar) om det nya.

jag tycker dock det verkar vara en bra förändring! använde man valmöjligheterna längst ner som Kivina skrev om blir det ju inte speciellt krångligt.

Jag fattar intet:confused:
Finns det en dold massa som har klagat? Varför denna ändring?

Håller med om att det är dumt!!!
Saknar fortfarande dom gamla underforumen där travavel o de fanns med!!!!

Håller med du!! Hur rörigt & jobbigt som helst att läsa & leta "sina" trådar :o nee gör tillbaka!!:mad:

Åh, nu verkar underforumen vara bortrationaliserade. Varför? Man har ju nästan nyss "lärt om sig" efter förra ändringen. :confused: :mad:
På det här sättet blir det ju ännu krångligare att hitta "sin" tråd (om man nu följer någon med intresse) om man måste blada igenom flera sidor...
Snälla, ändra tillbaka!
Tipsar om trådprenumeration, som hittas via "Trådverktyg"!

I övrigt - precis som någon nämnde - så hör dessa funderingar hemma under Bukefaloshjälp, fortsätt gärna kommentera DÄR.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 958
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 004
Senast: Mabuse
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 357
Senast: Shixle
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 584
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar