Varenne populär!

Natasja

Trådstartare
Igår på Luddes auktion var de tre dyraste efter Varenne, det var också hans enda avkommor på auktionen. De gick för 830', 650' och 640'.
Jag tror starkt på honom i aveln och tror att han kommer att kunna lämna bra hästar även med ett sämre stomaterial än han hittills fått. Vad tror ni?
Var någon av er Bukeläsare där?
Var det snygga hästar dessa tre efter Varenne?

Sv: Varenne populär!

Jag gillar Varenne också. Tror att han kommer att bli bra i aveln. De första avkommorna verkar lite sena, men de kommer nog på bred front.

Har sett några riktigt snygga Varenne-ungar. Var dock inte på Luddes auktion.

Tror också på Varenne i aveln, var inte på auktionen men jag har ju sett varenendottern Lie Detector som jag tycker är en väldigt fin häst. Hoppas vi får se fler såna varenneavkommor framöver!

Var oxå på auktionen, och visst var de grymt fina!!
De stack ut från mängden om man säger så!:D

Men vi vågade inte ta varenn på våran märr i år för att det är lite mycket pengar om han nu visar att avkommorna inte kan nåt, visst vissa av dom har ju redan presterat och visat lite men vi tycker att det var för tidigt.
Det är ju nästa år ( 3-åringarna) som blir avgörande m hur det går för honom i aveln. Tyckte vi.

Möjligtvis ett stort misstag!:(
För han blir väl ännu dyrare sen.:crazy:

hej, var det du som var den blonda som var där med Conversation P.? Jag var den blonda tillsammans m Djurjouren.
Var glatt överraskad, trodde inte att Varennes avkommor skulle bli så snygga! (fast än har dom ju tid på sig att fula till sig...;))

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 218
Senast: Snurrfian
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 006
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 559
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar