Vårbilder

Sv: Vårbilder

*Knapplån*
En av mina jaktgoldentikar, Gimmie.
gimmie_kanonfin_4april08.jpg

gimmie_star_fin_4april08.jpg

:love:
Fina golden, så ska de se ut inte alls patetiskt:d

(Är uppväxt med jaktgolden)

Jag tycker nog att dom är fina också ( partisk ), kanske inte nästintill helt vita men ljusare än Pumahs ..

Men Pumha har supersnygga sportiga hundar, det gillar jag.

Jag tycker också att utsl. Golden är fina(oftast), men jag tycker att det är synd att dom inte har kvar färgen, det känns inte som en Golden Retriver.

Pumah's hundar är precis som du säger super fina sporthundar.:d

Så dök min favorittjej upp i tråden :love:

Hon är verkligen vacker, Pia!

Emma

Tack:) Den till vänser är inte min utan min kompis. När hon köpte den sa de tydligen att det var en shitzu ( vet inte hur det stavas) Men det är någon annan ras i henne också. veterinären tror hon även har maltes eller något i sig. Vem vet.. Men hon är jättetrevlig och fin.

Du har de finaste!
Jag är inte speciellt förtjust i utst. varianten.

När jag ser dina hundar tycker jag nästan att det är lite synd att jag är allergisk mot golden:d.

:rofl: Jag håller med!

Spurten är såklart snygg hon med! Men Boogie då? ;)
Jo, Boogie är förstås också fin, men kanske inte så välbyggd. Däremot har hon ett väldigt vackert huvud:love:
boogie_huvud_original_5sept07.jpg

slide_boogie_rimforsa.jpg

Här är Boogie i full fart;-)
slide_boogie_flyger.jpg

Senast ändrad:

Ja, det är verkligen sant, hennes uttryck är så fint! Man vill ju bara pussa den där söta nosen. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 207
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 958
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 030
Senast: attheedge
·
Hundhälsa Min ena hund har ju kliat sig lite till och från i många år vilklket gjort att jag trott hon haft lite kvalsterallergi. Hon kliar sig...
Svar
11
· Visningar
1 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka