Vårbilder

Sv: Vårbilder

Aningsfull skrev:
Du ska förresten inte upp till Piteå på den internationella i juli? För då är det ju tvådagars. Dvärgpinscherklubben har utställning en dag och så är det den internationella i sjulnäs nästa dag. :idea:

Jag ska dit med mina troll :D

Hm.. på den internationella tror jag att grupp två går på lördagen så det var lite trist. men jag lär garanterat hänga med jycken på utställningen även på söndagen.
Om inte annat för att heja på bukefalister. ;)

I vännäs vet jag inte när dom går. Tror att det var på söndagen där men jag är inte säker. Har inte PM, vet du när grupp 2 går i vännäs?

Grupp 2 går på söndagen och grupp 3 på lördagen, så jag går alltså på lördagen uppe i Vännäs.. Var 100 på att jag skulle gå på söndagen :o

Oj då, kanske tur att man frågade. ;)

Jag får se hur länge vi blir kvar i vännäs om vi blir kvar över båda dagarna. Jag och sambon firar ett år samma helg så jag ska nog försöka hinna hem till honom så att vi kan göra nåt speciellt tillsammans.
Men det känns kul att utställningssäsongen äntligen är igång! :bump:
Jag tycker att du ska dra med dig yeah till vännäs. ;) Till Piteå också. Hon kan alltid sova här med mig och Julie. Då har vi dessutom hunnit flytta in i våran nya lägenhet! :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 364
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 708
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 297
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur