Vårbilder

Yeah

Trådstartare
Tänkte bara visa upp några bilder på unge herrn när han ligger ute och njuter i solen. Dom är dock tagna i Mars, numera får han springa omkring naken ;) :D

2342686.jpg

2342687.jpg

(Ber om ursäkt för stora bilder :crazy: )

Sv: Vårbilder

Så söt! :love:
Julie ligger också och solar hela dagarna nu. Har balkongdörren på vid gavel så hon brukar alltid gå ut och lägga sig och sola på soffan vi har där. Så söt! :love:

Jo, det stämmer absolut.
Numera är det så pass varmt att han är utan kläder, i mars var
det fortfarande snö och även om solen sken så blåste det kallt.

Harry skulle nog tycka att det vore rena himmelriket med en balkong och en soffa att sola på.
Men han får nöja sig med att spendera dagarna ute på gården solandes med matte :D

Och nu fick du ju dessutom två till idolbilder, även om snarare ser mesig ut på dom än tuff ;)

Hon är så söt Julie :love:
Det är synd att ni bor i fel del av Norrland, annars hade vi ju kunnat träffats. Harry tycker att det är otroligt roligt att träffa andra Dvärgpinschrar.
(och jag med för den delen.. :D )

Du ska inte åka på utställningen i vännäs? *hoppas*
För dit ska jag och Julie.
Åka ner med nya husbilen. Den måste ju invigas för hundutställning. :angel: :D

Du ska förresten inte upp till Piteå på den internationella i juli? För då är det ju tvådagars. Dvärgpinscherklubben har utställning en dag och så är det den internationella i sjulnäs nästa dag. :idea:

Det är ingenting som är planerat, jag är lite tveksam till om vi är redo att börja med officiela, jag har ingen koll och Harry är otroligt unghundsranglig.
Du hör ju själv vilken drömkombination ;) :angel: :p

Förövrigt lät det ju helt kanon med husbil :)

Men du och Julie får väl se till att komma på den Internationella som är i Sundsvall i Oktober. För dit ska jag och unge herrn.

När är den? Sundsvall är ju en bit bort. Men iofs.. åker man till vännäs kan man lika gärna åka till sundsvall.
Jag har ju som mål att hon ska ha ett cert i sommar. Får se hur det går med dom där öronen. :angel: :o

Den är 8 oktober.
Vill ni inte bo i husbil så är ni välkommen att bo hos mig (eller så parkerar ni husbilen hos mig :idea: )

Vad är det med öronen? "Slarviga"? ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 364
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 708
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 297
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur