Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som kommer ihåg Marbys Sharim (stavning?)? Det var ängesen han löpte, säkert 10 år sen. Men jag har för mig att han var en av de bättre i skandinavien. Och han var riktigt fin. Och en riktig vilde =)
Marbys Zcharim var duktig. Han startade bara 13 gånger men vann flera och fick ett handicap på 73...
Det riktigt unika var att han var finskfödd!
Kanske de enda finska häst som startat i galopp i Sverige....
Marby´s Zcharim var en fantastisk häst. Jag var vän med uppfödaren och följde honom under hela hans livstid. När han slutade sin galoppkarriär köpte jag honom och vi tävlade lite hoppning tillsammans. Vi kom aldrig hem från en enda ridtur utan att han minst en gång fick höra hur vacker han var av någon vi mötte! Han hade en minst sagt fantastisk utstrålning. Zcharim betar nu dessvärre på de evigt gröna ängarna men fick bli nästan 20 år gammal. För evig ihågkommen.
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Gravid - 1år
Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
Hundavel & Ras Jag har sagt det tidigare, jag _antar_ att SKK valt sina illustrationer av vad som är ok och inte ok baserat på den BOAS-forskning som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.