S
Snusan
Sv: Våra föl blir äldre...
Var sjutton läser jag hur jag lägger in bilder!! Blir galen.......
Var sjutton läser jag hur jag lägger in bilder!! Blir galen.......
Senast ändrad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nej, du missförstod mig, jag har beställt den till nästa år av dig
Annars föredrar jag nog Bostorp Besk-Glansevin Gadabout - Coed Coch Targed -Horshaga Cyrano
Grattis till en otroligt snygg fölunge ! Hon är vad jag anser vara av riktigt hög klass ! Kul att seRosella skrev:Stoföl e Feliciano - Ganesco - Flamingo, 2 veckor på bilden, tillsammans med min ena dotter, 8 år!
Welsh skrev:Ok vi producerar en sådan på måndag är det tänkt. Risken är dock överhängande stor att det blir en avblekbar skimmel alt konstant skimmel Jag får väl ta fram skokräm och måla över en oönskad färg
clownen skrev:Grattis till en otroligt snygg fölunge ! Hon är vad jag anser vara av riktigt hög klass ! Kul att se
Flower_Power skrev:oh är den undan guns n roses?? gud vad söt.... kanske ska visa bilden för min lilla pålle hon skulle nog bli stolt över att vara moster till en sånn
crazy skrev:*lånar knapp*
Ska sätta in nya foton sen när jag får några...när hon mår lite bättre.*snyft*Håll tummarna för att hon klarar detta nu...