I
imelda
Sv: Våra föl blir äldre...
Ancan! Ser fin ut, Vore kul att se fler bilder, har du ngn länk?
Ancan! Ser fin ut, Vore kul att se fler bilder, har du ngn länk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
md5krist skrev:Har varit dålig på att ta kort det senaste, men här är en bild när vårt lilla stoföl e. Casir Ask - Concorde är tre veckor gammal.
Nu är hon åtta veckor och 123 cm hög. Det syns tydligt att hon kommer att bli skimmel nu. Tycker att hon är lite kortare i kroppen och med mer resning än vad systern e. For Feeling var som föl. Hon har dock inte lika fint huvud och är kanske också lite grövre än syrran.
ancan skrev:Hur fin som helst ju!!!
vad bra att de inte växer lika fort som halvblodsfölen- då kan man ju njuta ännu längre av "bebistiden"
imelda skrev:Tycker hon ser jättefin ut! Casir Ask tillhör en av mina favoriter!
Hur stor var hon när hon föddes? Har hört att CA lämnar stort, stämmer det? (vågade därför inte ens tänka på att ta honom till mitt Roderik sto, men om Everest stoet ska betäckas ligger han bra till )
japp, och jag har ju haft en sån där snygg welshhingst sekB för några år sedan...Welsh skrev:Helt fel sektion Ancan är ute efter en sekt B hingst med bra ben och bra huvud samt intressant stam.
nej, du missförstod mig, jag har beställt den till nästa år av digWelsh skrev:Tyvärr Ancan. I år har vi fått 1 brun med rund fin stjärn som säkert kommer att hoppa högt men blir Bponny samt 1 som jag inte vet om den är fux el ej. Den blir C. Vilken kombination låter trevligast? Coulthard-Rimskij-Paddock Camargue-Breccles Minstrel Boy el Bostorp Besk-Glansevin Gadabout - Coed Coch Targed -Horshaga Cyrano.