Våra föl blir äldre...

Sv: Våra föl blir äldre...

Här kommer en nytagen bild på lilla moderslösa pojkr. welshponny av cobtyp som redan är såld.;)
pors5.jpg

Grattis till försäljningen:bow: Han var väl inte särskilt svårsåld så vältecknad som han är:love: en riktig snygging! Stam?

e Ekbäckens Savoy RWM 32 u Cwmpennant Poppy ue Cippyn Red Flyer.
Det är nog färgen som gör det, annars så är ju cobfölet mkt bättre exteriört och dessutom så blir den högre.
Har dock fått en drömköpare på den svarte som inte är ute efter färgen utan efter individen. Verkar lovande.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 286
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Hur formbar är en 5-månaders valp jämfört med en 10-veckors? Om jag tar hem en 5-månades valp från uppfödaren istället för en...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 910
Senast: Bapelsin
·
Övr. Hund Jag har bara sett avlivning av häst med spruta, som gick väldigt fort. När jag var liten hade vi tagit över en äldre tik som gått i avel...
2
Svar
23
· Visningar
3 524
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 362
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama