Våra fina barn

Jillybean

Trådstartare
Min äldsta dotter, snart 17, ombads av Facebook att beskriva mig med tre ord. "best mommy ever" skrev hon :love: Och detta trots allt skit som pågår här hemma just nu...

Vad är det finaste dina barn gjort för dig eller sagt om/till dig?

Sv: Våra fina barn

Min äldsta dotter, snart 17, ombads av Facebook att beskriva mig med tre ord. "best mommy ever" skrev hon :love: Och detta trots allt skit som pågår här hemma just nu...

Vad är det finaste dina barn gjort för dig eller sagt om/till dig?

Aaawww :)

Jag kan inte peka ut något enskilt för jag får ofta teckningar föreställande mig och diverse hjärtan och många vackra ord. :love:

Min ena dotter har en blogg där jag förekommer en hel del och faktum är att det är alltid i goda ordalag !

Som min "min rara mamma" "min lilla mamma" "min katt-tokiga mamma" "min bästa mamma"

Hela bloggen är underbar och jag älskar hennes betraktelser över livet. Hon är 19

Mina barn har sagt/gjort mycket fint men de två händelserna jag minns starkast just nu är när min dotter förra julen hade ordnat förstoring och en fin ram med min då just bortgångna hund på.
Det var så fint och betydde så oerhört mycket, och det var så skönt att få gråta av både glädje och sorg på samma gång.

Av min son fick jag ett sms med orden "jag älskar dej mamma".
Han säger/skriver aldrig sådant utan visar det istället och vid tillfället han skickade det var när han såg en film och var så glad för att just jag var hans mamma.

Det värmer så oerhört när de säger "du är bäst mamma" fast de är tonåringar och inte "ska;)" säga och göra sådant.

Hur går det med er? Jag har tänkt mycket på er.

Det går framåt, en dag i taget. Yngsta tjejen kom hem från skolan häromdagen med en uppsats hon skrivit om sig själv. I den stod: "my mom is an awesome person and my dad is an electrician." :eek: :rofl:

Det går framåt, en dag i taget. Yngsta tjejen kom hem från skolan häromdagen med en uppsats hon skrivit om sig själv. I den stod: "my mom is an awesome person and my dad is an electrician." :eek: :rofl:

Det låter bra att det går framåt och att din dotter tycker som hon tycker om dej:love:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 355
Senast: Enya
·
Övr. Barn Har en 15 åring som just nu driver mig till vansinne. Han har betygsvarning i SEX ämnen nu inför terminsavslutet i 8an och han skiter...
Svar
18
· Visningar
3 709
Senast: Tassa
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 200
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar