Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försöker föreställa mig hur det är att gallopera på en så stor häst. Måste både vara häftigt och lite läskigt@Fenestra hehe jo stor men snäll Nej har ingen video på han ännu, får fixa det!
Haha, herregud, jag förstår inte hur man ens kan lära sig att sitta i traven på en sådan stor häst... Jag är imponerad - det har jag sagt förut och jag lär säga det igen.@Gimlan hihi det är underbart men han både galopperar och travaren en ur sadeln! Blir mycket träning för matte
@SaraMara haha nä just nu undrar jag detsamma Red barbacka häromdagen ute i skogen(eller hade en barbackapad ju) o skulle trava, herregud så svårt det var, tur jag har en så snäll häst Är en riktig barbacka-Nisse i har alltid ridit barbacka på min förra gigant på 185+ cm, men Royal har mycket mer gång, så det blir en större utmaning tror jag minsann
Hon är jättefin! Dressyr som hopphäst
Känner mig lite tacksam över att ha en C-ponny, islänning, med trav som sämsta gångart. Sitter som limmad i sadeln *och känner sig duktig*@Gimlan hihi det är underbart men han både galopperar och travaren en ur sadeln! Blir mycket träning för matte
Snygg häst. Ser äldre ut än sina 3årHaha, herregud, jag förstår inte hur man ens kan lära sig att sitta i traven på en sådan stor häst... Jag är imponerad - det har jag sagt förut och jag lär säga det igen.
*kl*
Min "blivande dressyrhäst" verkar bli... blivande hopphäst... Hon är visserligen jättefin att rida när hon är på plats - men det vore lögn att säga att hon visar lika mkt kapacitet för krumelurer på backen som för hoppning än så länge... Nåväl, kommer väl ha ännu en hopphäst att slösa bort på dressyrridning framöver gissar jag.
Hon kan dock se dressyrig ut när hon vill...
Helst gör hon dock det här:
Treårs närmar sig - så nu börjar det bli lite nervöst faktiskt. Har aldrig visat unghäst tidigare så känner mig rätt nollad...
Snygg modell på honom! Han ser ut att ge en härlig ridkänslaÄr en riktigt dålig fotograf, men visar några suddiga ändå
Inte jag som rider därav den halshuggna ryttaren.