Våra blivande dressyrhästar

@Van Remo, han är verkligen sagolikt vacker att titta på, men skrämmande stor för mig som har en ponny på gränsen mellan C- och D-ponny. :p Ungefär sådär såg jag ut när jag gjorde försök att rida halvblod (som "bara" var 1,63) så jag undrar hur jag hade sett ut på en så pass stor häst. :o

@Wine-tee : Hihi ja då måste jag vara ännu pluttigare med mina 165 cm :D
Han är e: RayBan, mamman helsyster med Briar :)

@FengurLaugar : Ja han är gudomligt snäll :love: Haha shettisen i stallet kan nog iallafall :p

@Kiwifrukt tack snälla för de vänliga orden! :love: Hihi jo T.o.m Jag tycker han är stor :p

@Ackio hihi jaa nog är det högt upp minsann! Men härligaste känslan som finns enligt mig själv :love: Känns redan maffigt, men blir nog underbart o oslagbart sen när han biffar på sig :love:

Själv tycker jag att min är lagom stor @Van Remo :D

Igår mätte han 169.5 cm i manken och 170 cm över goa baken :love:

DSC_0055.jpg

Börjar bli dags att ta tag i manen igen. Han ser ut som en ponny med sin frisyr. Roliga är att luggen är liten och svansen med men resten av manen växer som ogräs på honom :rofl: Kan han inte fördela ut sin hårväxt? :D

Hahaha ska aldrig skriva svar på paddan ngt mer! Jag förstår inte själv vad jag skrev :D
@mimus
Jag tror att han kommer bli en alldeles förträfflig långbent dröm till damhäst ;)

@Ackio jag såg fler bilder i andra trådar, tycker din har blivit ursnygg :d

KL.
Min 2åring har verkligen biffat på sig! Fröken Hollie börjar se ut som en häst och ingen ranglig bebis längre, även om hon har en bra bit kvar ;)
Första gången med träns under tömkörning i skritt, inte för att vi tömkört i grimman så ofta heller, men då och då. I juni blir det bete här hemma, misstänker att hon kommer dra iväg en del över sommaren..
984060_10152090863751344_3833672629808225257_n.jpg
10170856_10152091172841344_6157468950563631996_n.jpg

@Van Remo oj han är verkligen enorm, man hade fått vinscha upp mig på en så stor häst. Skulle vara väldigt kul att se film på honom men det kanske du lagt i filmtråden?
@Charlottee hon är jättefin, är svansen också lika blond? Jag hade en e highcruiser som hade röd svans och pannlugg men blond man. Det växte dock bort sen.

@sassiball han ser verkligen fin ut, vilken jackpot att han blev svart :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka